Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Marketingová strategie společnosti Best Consulting Training, s.r.o.
Hrdinová, Jitka ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Závěrečná práce se týká marketingové strategie malé společnosti Best Consulting & Training, s.r.o. v Benešově. Společnost poskytuje služby v oblasti vzdělávání svářečů. Problémem, který by měl být v této diplomové práci řešen, je nedostatek zájemců o služby. Proto je hlavním cílem stanovit marketingovou strategii, která by zvýšila počet zájemců. V závěru práce je uvedena zvolená marketingová strategie, možnosti zlepšení nabídky služeb a marketingový rozpočet na následujících pět let.
Spolupráce Regionálního finančního centra s malými a středními podniky
MATUŠOVÁ, Dita
Malé a střední podniky patří bezesporu k důležitým článkům ve správně fungující ekonomice. V dnešní době jsou podnikatelé velmi ovlivněni hospodářskou krizí, jsou nuceni přehodnotit finanční záležitosti podniku tak, aby i v tak obtížné době se na trhu nejen udrželi, dosahovali zisku, ale také třeba zkusili expandovat a rozšířit si tak možnosti jak dosáhnout požadovaného zisku. Proto je pro ně důležité i rozhodování o využívání bankovních služeb a výběr bankovní instituce. Špatně zvolený typ bankovního produktu, potažmo banky může podnikatele velmi finančně zatížit, přičemž jim nepřinese to, co od produktu původně očekávali. Cílem diplomové práce je odhalit příležitosti Poštovní spořitelny na bankovním trhu a využít je pro získání nových klientů z řad malých a středních podnikatelů pro regionální finanční centrum Poštovní spořitelny v Českých Budějovicích. Na základě poznatků z dotazníkového šetření a analýzy prostředí společnosti budeme v práci analyzovat produkty Regionálního finančního centra Poštovní spořitelny pro malé a střední podniky. Nedílnou součástí bude analýza povědomí a zájmu podniků o produkty nabízených Regionálním finančním centrem a zmapování situace na trhu malých a středních podnikatelů, počet, složení a jejich rozložení v Jižních Čechách, především v českobudějovickém regionu. Analýza i dotazníkové šetření potvrdili hypotézu, která předpokládala, že malí a střední podnikatelé nemají příliš velké povědomí o službách Poštovní spořitelny, a proto jich nevyužívají. Řešením je tedy určení konkrétního komunikačního mixu s malými a středními podnikateli. Řešení a skladbu mixu není jednoduché sestavit vzhledem k přidělenému regionálnímu marketingovému rozpočtu, ze kterého nelze financovat jen mediální kampaně určené MSP. Rozhodnutí o konečné skladbě komunikačního mixu náleží regionálnímu řediteli. Poštovní spořitelna jistě využije spolupráci s Asociací malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR, dále naváže spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou, využije prezentaci značky v regionálním tisku a určité podpory prodeje.
Marketing neziskových organizací
Kohnová, Markéta ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hrusová, Lucie (oponent)
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti využití marketingových metod v neziskových organizacích. Práce prozkoumává toto téma jak z teoretického hlediska, tak z praktického, kdy pomocí případových studií popisuje marketingová úsilí několika vybraných neziskových organizací. Celkovým cílem práce je poukázat na fakt, že i v neziskových organizacích by marketing měl být nedílnou součástí obchodní strategie a plánu, jelikož jeho využívání přispívá k celkovému úspěchu neziskové organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.